Běžecká série Berounka – Všenory

Povrch
Přírodní terén
Převýšení 450
Délka (popis) Jedna z nejkrásnějších tras série. Zároveň ta s největším převýšením📈. Ve zkratce je 1/3 po žluté🟨, 2/3 po červené🟥 a 3/3 po modré🟦. Krátce po startu vyběhneš k ikonické kapli sv. Jana Křtitele💒odkud pokračuješ po žluté🟨 na rozhlednu Korunka👑. Z rozhledny nezbývá, než seběhnout🙂 Ty konkrétně sleduješ červenou🟥 kolem Černolických skal, přeběhneš silnici na pastvinu, kolem koní a potom šup do lesa, kde párkrát přeběhneš Všenorský potok🌊. Stále sleduješ červenou🟥 Brdskou hřebenovku, která se stáčí doleva. Z leteckého pohledu se cesta narovná↕️, ale z pohledu převýšení je velmi výživná, avšak krásná. Na rozcestí Pod Kamenem zatočíš doleva⬅️ na modrou🟦. Ta tě dovede stezkou dolů do Všenor. Cestou uvidíš třeba sochu bohyně Artemis i nádherné výhledy na Český kras. Ve Všenorech odbočíš z modré na stezku k čerstvě zrekonstruovanému glorietu. Pro změnu s „manifik!“ výhledy :)) Pak už jenom seběhneš do cíle a j j je to !😁
Místo a čas prezence Olympia Bowling Všenory – Květoslava Mašity 409, 25231 Všenory; 17:30
Místo a čas startu Olympia Bowling Všenory – Květoslava Mašity 409, 25231 Všenory; 18:00
Startovné 240-390
Odměny Diplomy
Oficiální webové stránky bezeckaserieberounka.cz/vsenory-3-brezen-2025/

Běžecká série Berounka - Všenory

Zajímavé vybavení

Přidej svou zkušenost ze závodu