Běžecká série Berounka – Dobřichovice

Povrch
Převážně terénní
Převýšení 265
Délka (popis) Trasa má první i poslední kilometry rovinaté, ale prostředek stojí za to🙂 Podél Berounky se dostaneš na lávku, za kterou pokračuješ stále rovně až k polní cestě. Ta tě dostane na hranici Českého krasu. Trasa tě dovede prvním stoupákem na Karasovu vyhlídku na Krásné stráni. Zde je úchvatný výhled do širého okolí. Ty pokračuješ dál nahoru, až se napojíš na červenou🟥 Svatojakubskou cestu. Romantickým údolím seběhneš kolem hrádku Karlík až ke Karlickému potoku. Červená značka tě vyvede opět do kopce, ze kterého seběhneš do Karlíka. Z něho pak poběžíš po zelené🟩 kolem mramorových soch až do Dobřichovic. Zde proběhneš parkem, kolem zámku🏰 a přes most zpět do cíle🎯
Místo a čas prezence Restaurace Jez Dobřichovice – Tyršova 1154, 25229 Dobřichovice; 17:30
Místo a čas startu Restaurace Jez Dobřichovice – Tyršova 1154, 25229 Dobřichovice; 18:00
Startovné 240-390
Odměny Diplomy

Běžecká série Berounka - Dobřichovice

Zajímavé vybavení

Přidej svou zkušenost ze závodu