Běžecká série Berounka – Černošice

Povrch
Přírodní terén
Převýšení 200
Délka (popis) Vybíhá se podél Berounky proti proudu s vyhlídkou na Kazínskou skálu. Před černošickým nádražím se dáš doprava➡️ na lávku přes řeku směr Lipence. Opět trasa kopíruje Berounku, ale nyní již po proudu. Po podběhnutí Kazínské skály se dáš doleva podél potoka nahoru↖️. Údolíčkem vyběhneš místy velmi prudkým stoupáním až na vyhlídku Hladká skála. Odtud uvidíš celé Černošice, Berounku, vzdálenější obce i CHKO Český kras. Menší stoupání pokračuje i dále za vyhlídkou, kde poběžíš kolem nové ikonické sochy, dřevěného kříže. Stoupání končí seběhnutím k osadě. Na jejím konci (rohu) zahneš doprava. Zde se vydáš po nezpevněné pěšině dolů⬇️ k začátku Všenor. Přes náves seběhneš k mostu🌉 (ten, co se v létě roztahuje o 13m😁), za kterým odbočíš doprava↘️ na Mokropeskou pláž. Pak už jen podél řeky zpět do cíle🎯 v Jedličkových lázních.
Místo a čas prezence Restaurace Jedličkovy Lázně – Ukrajinská 513, 25228 Černošice; 17:30
Místo a čas startu Restaurace Jedličkovy Lázně – Ukrajinská 513, 25228 Černošice; 18:00
Startovné 240-390
Odměny Diplomy
Oficiální webové stránky bezeckaserieberounka.cz/cernosice-3-unor-2025/

Běžecká série Berounka - Černošice

Zajímavé vybavení

Přidej svou zkušenost ze závodu