Výstaviště v pražských Holešovicích navštívilo od 5. do 7. května 2016 desetitisíce sportovních nadšenců. Primárním účelem návštěvy bylo vyzvednutí startovního čísla na dvaadvacátý ročník Pražského mezinárodního maratonu, ale současně zde také probíhal veletrh Sport Expo zasvěcený sportu a tělesné kultuře.
Celá akce přinesla široký výběr produktů ze světa sportovního vybavení. K dispozici byla obuv, oblečení, teamový oděv, výživa pro sportovce, id náramky, tejpování, workout sestavy, sporttestery, masážní prostředky, kompresní běžecké podkolenky a mnoho dalšího. Účastníci veletrhu mohli pohodlně vybírat z vystavených modelů a využít zajímavé slevy.
Jednotlivé stánky přinesli téměř zázemí kamenného obchodu
Prodejní stánek japonské značky MIZUNO, u níž je možné nalézt kompletní běžecké vybavení, co se týče obuvi, oblečení a doplňků, nabízel bezplatnou diagnostiku došlapu (tlaková deska a dynamické vyšetření), která je prvním krokem k výběru správné běžecké obuvi. Uvnitř prodejního stánku byli představeny nejnovější modely. Ze starších modelů bylo možné vybírat, trošku nepohodlně v uličce, skoro za hubičku.
Podívejte se na další fotografie k článku…
Přední světová značka ADIDAS, pocházející z Německa, jejíž nabídka sportovního oblečení má široký přesah do volnočasových aktivit, zaujímala svým stánkem téměř největší prostor, vymezený provizorními zdmi, takže iluze reálného kamenného obchodu byla dokonalá. Vše, včetně triček prodavačů, bylo vyladěno do tyrkysové barvy. Při zkoušení obuvi bylo možné se pohodlně posadit a následně je vyzkoušet na běžeckém trenažéru.
Zástupci německé značky CEP, která se prostřednictvím kompresních podkolenek zaměřuje na ochranu svalů při sportu, zlepšení výkonu a následnou regeneraci, přivítali zákazníky v otevřeném prostoru, kde se bylo možné seznámit s kompletním portfoliem značky CEP včetně všech novinek z kolekce jaro/ léto 2016. Nechyběla ani možnost vyfotit se na trůnu vítězů:)
Švédská sportovní značka SALMING představovala své zboží v menším výklenku, navazujícím přímo na boční uličku. Pestrá nabídka zboží byla zaměřená přímo na běžce a vybírat bylo možné za opravdu lákavé ceny. Zboží si bylo možné prohlédnout, vyzkoušet a poradit se s ochotnými prodavači.
Americká značka ALTRA, která v posledních třech letech pronikla na evropský trh, měla svůj menší, obchodní stánek přímo u vchodu do hlavní haly Výstaviště. Vybírat bylo možné ze sportovní obuvi, která pro běžce přináší zcela novou konstrukci běžecké boty s cílem zajistit správnou techniku běhu. Mezi vystaveným zbožím bylo rovněž sportovní oblečení nejrůznějších střihů a barev.
Nejrůznější sportovní disciplíny bylo možné vyzkoušet na vlastní kůži
Mimo nepřeberného množství sportovních značek se mohli návštěvníci veletrhu nechat nalákat na maraton nebo nejrůznější běžecké závody do všech koutů světa. Bohatý doprovodný program přinášel sportovní disciplíny typu bouldering, dance, crazy bubble, hokejbal, street workout, parkur, crossfit nebo lezení na umělé stěně. Nechyběl ani závod pejsků, kteří hrdě pobíhali před Výstavištěm ozdobeni startovním číslem.