Nezvyklá ambice Hitachi Energy Trutnovské 20

Nezvyklá ambice Hitachi Energy Trutnovské 20

Běh je starý jako lidstvo samo. Je to nejpřirozenější pohyb člověka. V tomto ohledu je trochu stranou, co se módních trendů a technologického vývoje týče. I samotný koncept běžeckých závodů je ověřen historií. Jde jednoduše o to, běžet rychleji než soupeř. Všechno kolem se ale mění. Zaujmout běžce, který si vybírá mezi stovkami profesionálně organizovaných akcí, není jen tak. Je to disciplína sama o sobě. Pořadatelé Trutnovské 20 na to jdou trochu jinak.

„Můj svět je design. Ten mě baví a koneckonců i živí,“ prozrazuje jeden z hlavních organizátorů trutnovského běhu Matěj Opočenský. „Mojí ambicí je propojovat svět sportu a grafického designu. Není to o snaze někoho oslnit konkrétní grafikou, medailí, plakátem nebo čímkoliv jiným. To vůbec ne. Vlastně se snažím o to, aby nic nevyčnívalo. Doplnit celek,“ vysvětluje Matěj.

„Je to komplexní činnost od komunikace na sociálních sítích až po realizace v místě závodu. Věřím, že grafické detaily se mohou, třeba i nevědomě, zarýt do povědomí lidí a v dlouhém období třeba i pohnout jazýčkem vah (při rozhodování běžců, kam se přihlásit) na naši stranu,“ uzavírá Matěj Opočenský. Ostatně snaha celého organizačního týmu na tomto poli má pro letošní jubilejní ročník závodu jedno zcela konkrétní zhmotnění – speciální dřevěné trofeje s odkazem na lesopark, ve kterém se Trutnovská 20 koná.

No a kdo si chce o originální trofej zazávodit (hezky postaru), může se přihlásit tady https://www.kst.events/trutnovska20. 😊

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: